Agenda
![]() |
U kunt hieronder een andere maand selecteren:
Introductieworkshop Hoe faciliteer ik een effectieve hybride meeting?
d 01 r 2022
• Welke communicatie vooraf draagt bij aan een effectieve hybride meeting? • Welke technische faciliteiten heb je tot jouw beschikking/zijn nodig? • Hoe houd je iedereen betrokken en gefocust en bevorder je de interactie en participatie? • Welke onderlinge afspraken (“de hybride etiquette”) zijn er nodig? • Hoe richt je de meeting zo in dat iedereen gehoord en gezien wordt maar er ook een helder besluitvormingsproces is? • Hoe zorg je dat de meeting inclusief is en dat iedereen, los van de locatie, evenveel aandacht krijgt? • Over welke vaardigheden moet je beschikken om een effectieve hybride meeting te faciliteren? • Wat wordt de rolverdeling binnen de hybride meeting? Deze introductieworkshop geeft antwoord op deze vragen, je krijgt tips, doet nieuwe inzichten op en leert van “best & worst practices”. We bieden je handvatten om op een effectieve hybride meeting te faciliteren! Schrijf je in!